استاندار فارس در جریان این بازدید به گفت گو با مراجعه کنندگان پرداخت و روند صدور مجوز و فرآیند پاسخگویی به مردم را بررسی کرد.
مهندس تبادارهمچنین با حضور در بخش های مختلف از جمله  میز خدمت ، آزمایشگاه و واحد استعلامات و صدور پروانه استاندارد بر ضرورت تجدیدنظر در روش ها و برنامه ریزی دقیق برای پاسخگویی به موقع به مردم تاکید کرد.
استاندار فارس در حاشیه این بازدید در گفت گو با خبرنگاران گفت: براساس گزارش های دریافتی از وضعیت پاسخگویی دستگاه های اجرایی به مردم، بازدیدهای سرزده را در دستور کار قرار دادم تا از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به ارباب رجوع قرار گیرم.
مهندس اسماعیل تبادار یادآور شد: در اولین برنامه در اداره کل استاندارد فارس حضور یافتم و از نزدیک دغدغه ها و نگرانی های مردم را براساس گزارش های دریافتی پیگیری کردم.
وی ادامه داد: زمان بر بودن فرآیندهای اداری و عدم پاسخگویی به موقع از جمله گلایه ها و شکایت های مردم از برخی دستگاه های اجرایی استان است.
استاندار فارس با تاکید براینکه دستگاه های اجرایی استان باید در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی ارباب رجوع باشند گفت: بازدیدهای سرزده از ادارات استان تداوم خواهد داشت و با مدیران ناکارآمد برخورد قاطع صورت می گیرد.
مهندس تبادار تاکید کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و باید هرچه در توان داریم برای رفع نگرانی ها و مشکلات آنان بکار گیریم.